Dacă sunteți nemultumiți de produsele cumpărate online pe acest site și doriți să returnați articolele cumpărate, puteți să aplicați pentru procedura de returnare a produselor, în 14 zile calendaristice, conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr.34/2014. Termenul de 14 zile calendaristice intră în vigoare din ziua în care clientul sau o altă persoană indicată de client intră în posesia produselor comandate. 

 

Dreptul de returnare a produselor se acordă numai persoanelor fizice care au lansat comanda online pe acest site. Dreptul de returnare al produselor cumpărate nu se aplica în cazul persoanelor juridice.

 

Pentru a vă exercita dreptul de returnare al produselor comandate pe acest site, solicitările de renunțare la cumpărare se vor trimite prin email, curierat rapid sau prin poștă. Cumpărătorul este rugat a ne anunța despre intenția lui și telefonic, în caz contrar returnarea poate să nu fie luată în considerare! Mulțumim pentru ăntelegere !

 

Clientul are dreptul de a renunța la produsele comandate online în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Totodată conform aceleași Ordonanțe nr. 34/2014, consumatorul este răspunzător de achitarea cheltuielilor aferente returnării produselor către vânzător.

Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data în care primește înapoi produsele vândute anterior. Rambursarea valorii articolelor returnate se face în 14 zile calendaristice folosind modalitatea de plată  utilizată de cumpărător pentru tranzacţia iniţială. În cazului în care cumpărătorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată care nu implică alte costuri sau comisioane în plus pentru el, vânzătorul poate apela la un alt mod de rambursare.

 

Nu se acceptă returnarea produselor în următoarele cazuri:

  •  
  1. - produse executate după specificațiile consumatorului
  2. - produse personalizate în mod clar pentru cumpărător
  3. - acele produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid
  4. - produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau igienice, care au fost desigilate de consumator
  5. - produse care sunt inseparabil amestecate cu alte produse sau materiale
  6. - produsele cu ambalajul deteriorat
  7. - produsele fără etichetele și inscripționările specifice
  8. - produsele care nu se află în ambalajul original
  9. - produsele lipsite de accesoriile și componentele originale, care făceau parte la livrare
  10. - piesele care prezintă urme de uzură, montaj sau lovire
  11. - produsele neinsoțite de copia facturii de achiziție
  12.  

În calitate de vânzător ne rezervăm dreptul să solicităm daune cumpărătorului, în condițiile legislației în vigoare, atunci când considerăm că acțiunile cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul iși poate rezerva dreptul de a  refuza retururile în cazul în care cumpărătorul abuzează de politica privind returnarea produselor cumpărate.

 

Pentru alte detalii sau neclarități privind returnarea produselor, ne puteți contacta pe e-mail sau la unul din numerele de telefon afișate pe acest site.

Marci comercializate